「你边度㗎?」 —筆記 本系列
"Lei Pin-to Ga?" (Where are you?) - Notebook series





「第七屆澳門設計雙年展」印刷廣告類別 ﹣ 金獎


「澳 門細,日日行過呢幾條街果幾條巷,見倒過癮嘅街道名我總會望多兩眼。
有啲街名得意在廣東話發音,例如我好鐘意:啤利喇、沙嘉都喇、士多紐拜斯、柯利維喇同埋亞 利鴉架之類,用普通話講就會無哂味。
有啲街名字面意義好醒,好好玩,喺慈幼學校附近,行落下環街途中有個幻覺圍
氹仔舊城區有條大籮巷賊仔巷
有啲街名就有個人回憶,一聽到就覺得親切。我八歲 前住喺花王堂,日日要行落沙欄仔十月初五街補習;後來兩小無猜就由啤第巷行到半邊橙……
其實就係呢啲活生生嘅日常細節,自己口噏噏玩味一番,覺得好好笑,又好實在。
同埋最重要嘅係,覺得呢個地方係屬於我自己嘅。」——嘉強

概念、裝幀設計、攝影 ︱ Idea, Graphic design, Photography




道德巷 ︱ Travessa das Virtudes


巴掌圍斜巷 ︱ Calcada de Santo Agostinho


雅廉訪大馬路 ︱ Avenida do Ouvidor Arriaga


戀愛巷 ︱ Travessa da Paixao

沒有留言: